Saturday 30 April 2011

hye blog..ape khaba?

da lama aq x update..mklom la..bz sikit..
'
skang ni hidup aq penuh dgn aktvt skola..

xsmpt nak wat mnde laen..hahaha..

spanjang masa nie..memacam perkara

mengajar aq dan mendidik diry aq..

biarlah aq ceritakkannye dekart sini :)

ok2..aq mulakan cerita aq yaww,..hahahxD

Hmm alhamdulillah aq dapat ubah sikap aq'

..skarang nie aq da bole diterima beberapa

org yg pernah aq musuh,,aq harap ianya berkekalan..

seteruznya,..hubungan aq nan guru2 pun makin baek..

alhamdulillah,..aq harap sikap aq xkan kmbali mcm dulu

aq nak kecemerlangan aq mse pmr kmbali di spm

aq sedar..aq da mnhmpakan rmi org..bygkan..

aq dpt 9A PMR..pelajar 4 mujahid,,tp..kini?

aq dikelaz terakhir disebabkan kelalaian aq

aq da bnyk buat rmi org kecewa..trutama mak n guru2..'

mak..apiz nak mntx maaf,,apiz sedar..apiz lalai,,apiz mintax maaf
'
..cikgu,,sy mintax maaf,,saya bnyk ponteng kelaz..lmelawan cikgu,,
'
kalaw bole pth  balik ,saya nak ubh sikap saya,..saya sedar saya salah...

aq x sangka..semasa fom5 nie..aq bnyk menemui kenangan manis

dengan sume rakan2 aq...(^___^) aq gembira sangat..n aq kalaw bole

xnak abiz skola..sbb aq akn ryndu kngn nie...n aq jugak akn ryndu dekat seseowang

sape? sseseowg yg aq bru je smbut bufday dy..dy bkn sebaya aq..tp aq gmbira

dpt kenal ngn dy,..yela..aq rse aman..tp aq rse berat nak tngglkan skola..

sbb aq xkan dpt jmpe dy ag..dy bukan duduk area muar..:(..aq arap

dy msih sntiasa disisi aq walaupun aq da xde kat skola..sbb aq nak ad disisi dy :)

semoga hajat aq dapat dikabulkan :)

kenangan lain aq? aq dpt netbook..alhamdulillah rezki aq..

dpt tlg kluarga aq gak..kluarga aq nie bnrk rhsia,,

hnya teman rpt sahaja twu diry aq..tp aq cube untuk sentiasa ceria (^__^)

taon ni aq nak bnyk senyum,,

aq trharu..cikgu2 maahad take care ag aq,,walopun aq da bnyk bwk mslhh

thnx ckgu..saya hargai..saya harap dpt balaz jasa cikgu.

cikgu tuxcen aq un sama..lagi2 cikgu dany,,aq x sngka dy snggop call mk

aq..tnye knp aq nmpk letih,...thanx cikgu,,saya mmg letih sikit,,.sbb penat sikit..

haha ..cerita laen? peksa aq ad naek sikit la..aq harap ia berkekalan..amin

haha ...aq nak berjaya,,..baekla..tu je..aq nak smbung..tp xpela,..laen kali je ea? ok.bye..ssalam ukhwah
THANKS FOR READING !

No comments:

Post a Comment